hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| رونق گردشگری با اجرای طرح زمستان بیدار

اردبیل| رونق گردشگری با اجرای طرح زمستان بیدار

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به جشنواره زمستانی گفت: در جشنواره زمستانی تمامی شهرستان‌ها حضور دارند و هر شهرستان به مدت یک هفته به اجرای برنامه می‌پردازد. 

 نادر فلاحی در جلسه بررسی پیش‌طرح اجرایی جشنواره زمستانی استان اردبیل افزود: این طرح پیش‌ازاین به سازمان میراث فرهنگی پیشنهادشده و همچنان پیگیر اجرای آن در صورت تأمین اعتبار هستیم. او اظهار داشت: در این جشنواره تمامی استان‌ها حضور دارند و فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی فراهم می‌شود. او همچنین از تدارک ۱۰ هفته برنامه جشنواره زمستانی تا ۱۷ اسفند در اردبیل خبر داد و گفت: در جشنواره زمستانی تمامی شهرستان‌ها حضور دارند و هر شهرستان به مدت یک هفته به اجرای برنامه می‌پردازد. او رویکرد سال جاری جشنواره زمستانی را توجه به روستاها دانست و افزود: احیای آداب‌ورسوم، صنایع‌دستی و سنت‌های کهن در این جشنواره مورد تأکید است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به برگزاری این رویداد با همکاری فرمانداران و شهرداران اشاره و تأکید کرد: همچنین از ظرفیت اصناف، جوامع اقامتی و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده می‌کنیم. مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: این جشنواره در راستای رونق گردشگری زمستانی به‌صورت پایلوت کشوری در قطب برف کشور، استان اردبیل برگزار می‌شود. نادر فلاحی اضافه کرد: این جشنواره با تدارک بیش از 60 عنوان برنامه کلی و به همراه بیش از 300 برنامه شاد و مفرح در راستای طرح زمستان بیدار اجرا می‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تأکید کرد: در این جشنواره برنامه‌های مختلف ازجمله آیین‌های سنتی، بازی‌های بومی محلی، غذاهای سنتی، موسیقی سنتی و برنامه‌های شاد و نمایش در تمامی شهرستان‌ها پیش‌بینی‌شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد